WiFi vliegt er uit. Mijn vorige verhaal is daardoor niet helemaal volledig

29 juli 2015 - La Coquille, Frankrijk

Gelukkig wordt voor mij door adequate reserveringen goed gezorgd, maar een aantal pelgrims is door dit goedkoop toeristisch shoppen aangewezen op duurdere hotels en BenB terwijl het pelgrimsbuget dat niet toelaat

De lAtste KMS lopen we tussen uitgestrekte walnotrnboomgaarden afgewisseld door ganzenboerderijen. Nu lekker eten en van de avond genieten

1. Melanie en Léon:
    29 juli 2015
    Beste Jan,
    Het is elke dag weer een waar genoegen kennis te nemen van je belevenissen en wederwaardigheden. Je verhalen stralen kracht, positivisme en joie de vivre uit. Nooit klagen en onder alle omstandigheden er het beste van proberen te maken. Voorwaar een hele goede instelling op deze lange tocht, een echte pelgrim waardig!!! Houden zo, Jan! Er staan je zeker nog heel wat uitdagingen te wachten, maar met jou doorzettingsvermogen en positieve levensfilosofie ga je je wensdroom absoluut realiseren. Hou je gezond en weet dat we enorm met je meeleven. Bonne voyage. Melanie en Léon
  2. Paula:
    29 juli 2015
    Chapeau Jan! Je zit op de helft.