Naam:
Foto’s:
102
Video’s:

Over mij

Achtste kind uit een gezin van elf kinderen uit Brachterbeek. Vader Nico komt uit Chevremont (1898); Mooder Lies uit Maasbracht (1911). Na de lagere school naar het gymnasium bij de Passionisten in Mook. 1970 Politicilogie gaan studeren met als specialisatie Vredesvraagstukken en Economie. Gehuwd met Clarie, Kinderen: Joost en Bregje. Kleinkinderen: Eva, Thijs, Sophie en Rens

Betaalde werkzaamheden: Wetenschappelijk medewerker Studiecentrum voor Vredesvraagstukken Katholieke Universiteit Nijmegen. Directeur Vrije Academie Roermond, Beleidsfunctionaris Culturele Raad Arnhem, Directeur Muziekschool Maastricht, Directeur Kumulus Centrum voor Kunstzinnige Vorming Maastricht, Beleidadviseur en Bestuursadviseur (strateeg) Gemeente Maastricht met als bijzonder aaandachtsveld de bestuurlijke samenwerking in Zuid-Limburg en MaastrichtHeuvelland

Vrijwilligerswerk: voorzitter Koninklijke Harmonie Gronsveld, Fractielid VVD Eijsden-Margraten, Voorzitter Gemeenschapshuis Gronsveld, lid Koëkgroep Gronsveld.

Over mijn reis

Het maken van een pelgrimstocht te voet naar Santiago de Compostella als afsluiting bij het bereiken van mijn pensieoengerechtigde leeftijd van mijn - betaalde - werkzame leven en als voorbereiding van mijn volgende levensfase zit als voornemen vanaf mijn eerste dag als middelbare scholier op het St.Gabriëlcollege van de Paters Passionisten in Mook in mijn systeem. Niet steeds actief en bewust, maar in toenemende mate wel gegroeid als een logisch en natuurlijk gegeven.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: