Te weinig ruimte in mijn blog

18 juni 2015 - Gronsveld, Nederland

ik heb alle tekstruimte opgebruikt in mijn vorige bericht. Nu in Rocroi. Vanmorgen in zware regen vertrokken. Route liep over GR12. Op plaatsen was het pad weg en moest ik dwars door dicht bos. Om elf uur stopte het regenen. Ondanks poncho en gamaschdn was ik drijfnat. Om 12 uur gebivakkeerd bij jongemN die midden in het bos een huis aan het bouwen wAs. Even verderop was een dragline bezig met wAter, gas en stroom aanleggen. Vanmiddag brak de zon door. Nu in Gemeenteherberg samen met pelgrim naar Rome. In het plaatselijk hotel is WiFi. Tot  de volgende WiFi .

1. Robert en Jolanda:
    18 juni 2015
    Hallo Jan fijn om na 4 dagen eindelijk weer een leuk verhaal van jou te lezen we wachten met smart op t volgende.fijn dat alles goed gaat en je ziet na die regen kwam toch weer zonneschijn groetjes Robert en Jolanda
  2. Demi Janna Nico en Monique:
    Hallo Jan,
    Leuk om u zo te kunnen volgen. Zo te lezen al veel nieuwe contacten!
    En het "plezier " is er ook uit te lezen, super. Wij wensen u een goede nacht en voor morgen een mooie dag!
  3. Gene en Ria:
    18 juni 2015
    hoi Jan je eerste week zit erop en zo te horen loopt het prima.Leuk zoals je overal ontvangen wordt.Wij kijken uit naar het vervolg,slaap lekker groet Gene en Ria.
  4. Marcel en Petra:
    18 juni 2015
    Jan, het is fijn om te horen dat het heel goed met je gaat. Wat een heerlijk avontuur. Het lijkt ons fantastisch om dit te mogen ervaren. We volgen je 'op de voet' en wensen je veel kracht toe om zo door te gaan. Geniet!
  5. Gemma Brouwers:
    18 juni 2015
    Jan, wat een uitdaging. We volgen je telkens en hebben ontzettend veel respect voor je. Wat mooi om al die verhalen te lezen. En morgen weer "devoot tevoot". Groetjes Gemma en Servé.
  6. Marij en Remy:
    Hallo Jan,
    Elke dag denken we wel even aan je hoe zal het gaan, met lopen, welke mensen kom je tegen, waar kan je slapen en eten, hoe gaat het met de lichamelijke conditie.
    Volgens de verhalen gaat het goed met je.
    We volgen je verhalen, erg leuk om ze te lezen en we hopen er nog veel te kunnen lezen.
    Groetjes Remy en Marij.
  7. Melanie en Léon:
    Beste Jan,
    Wat opvalt is dat je overal waar je komt, je heel veel warmte, hartelijkheid en genegenheid ondervindt. En dat in onze doorgaans zo zakelijke en afstandelijke maatschappij.
    We volgen je "op de voet" en vinden dat je het tot nog toe geweldig doet!! Ga zo door!! Melanie en Léon
  8. Corrie en Willy van Eijsden:
    19 juni 2015
    Hallo Jan. Fijn om te horen dat het goed gaat. Wij volgen je op de voet. De link naar reislogger staat nu ook op de website. Groetjes.
  9. Marion en Lion:
    Hallo Jan
    Fijn om weer iets van je te horen
    Lieve groetjes
  10. Nico:
    20 juni 2015
    Hallo Jan, geweldig om jouw tocht te mogen meebeleven. Ik geniet van je ontdekkingstocht. Nico
  11. Sjef en Anjes Caris:
    20 juni 2015
    Hallo Jan,
    Prachtig te lezen dat het allemaal zo goed verloopt en zeker dat de voeten het zo voortreffelijk doen. Om dit extra te ondersteunen hebben wij vanmiddag een "bougieke" in de Stephansdom te Wenen aangestoken, dus dat kan naar ons idee niet meer verkeert gaan. Toi, Toi.

Anjes & Sjef