Een kort berichtje: twee etappes 19 en 29 km (942)

20 juli 2015 - Chablis, Frankrijk

Vanmorgen eindelijk WiFi. Een kort bericht voor ik vertrek met twee medepelgrims Jan met de hond en Willeke uit Chaam. Eergistermiddag afscheid van Clarie. Geweldig om samen te zijn en een stuk van de tocht te delen. Waarde van de tijd samen is niet in woorden of gedachten uit te drukken.

Gisteren was de hitte weg. Heerlijk wandelweer. Mijn rechtervoet blijft nog wat problemen geven, maar geen last meer tijdens het lopen. Bij aankomst meteen koelen en zalf werkt goed met dank aan de advisering door schoonzus Monique

Vanavond meer

1. Gijs geskes:
    20 juli 2015
    Ik heb na twee weken reizen door China al je verslagen gelezen. Prachtig hoe je door de lokale bevolking wordt opgevangen. Je moet nog een heel eind maar hou vol!
  2. Eddie Schiepers:
    20 juli 2015
    Dag Jan,
    Gelukkig is de hitte weg. Fijn wandelweer is o.i.anders dan bloedheet. Fijn dat Clarie weer bij je was en zelfs een stuk route met je gedeeld heeft. Steun van het thuisfront is onontbeerlijk bij grote(re) ondernemingen zoals bijvoorbeeld deze, ik weet er alles van vanuit mijn zakelijke tijd en kon me altijd gelukkig prijzen met onvoorwaardelijke steun, zoals jou ook ten deel valt. De magische 1000km grens nadert, de km. nog te gaan minderen en onze bewondering groeit nog steeds. Hou vol, blijf gezond en blijf genieten.
    Groet van Corrie en Eddie
  3. Alice en Gilles:
    21 juli 2015
    JE ZULT INMIDDELS WEL DE MAGISCHE KLIF VAN DE 1000 KM ZIJN OVER GESTOKEN.DAT ZAL JE WEL MOED GEVEN. MAAAAR DENK ERAAN WAT DE FRANSOZEN ZEGGEN:IL N'Y A RIEN PLUS DIFFICILE À ÉCORCHER QUE LA QUEUE.

PEEN HAWE !