Montmort-Lucy naar Sezanne 33 (404)

26 juni 2015 - Gronsveld, Nederland

Zie dat er tekst is weggevallen. Poging twee dus.

De forse afstand vandaag is ingegeven door het feit dat tussen Montmort en Sezanne geen overnachtingsmogelijkheden waren.

Verblijf nu bij de Soeurs de Sezanne. Eigen kamer met alles prima verzorgd. De zusters vinden het een eer om pelerins te ontvangen. Bij het binnenlopen van dit prachtige stadje werd ik begroet door een zeer enthousiaste meneer. Bleek een van de samenstellers van mijn routeboekje te zijn.

Wandeling was weer om in te lijsten. Vanmorgen half zonnig met sluierbewolking en vanmiddag vol zon maar merendeels dicht bos. Met uitzondering van de laatste km dwars door de wijngaarden. In Chapton vers water aangeboden gekregen bij een zaaltje waar kinderen toneellessen kregen.

Voel me prima.

1. Robert en Jolanda:
    26 juni 2015
    Hallo Jan
    Top Wat jij presteert.deze wandeling was om in te lijsten zeg je dus wanneer je terug bent kun je een expositie houden ga zo verder groetjes
  2. Alda Roggel:
    27 juni 2015
    Jan geweldig tot nu toe, het gaat je goed af lees ik. Jouw mooie verhalen lees ik met plezier. met ervaringen en uitdagingen te over. Succes verder.