Chateau de Puy Ferrat 27 km (1252)

31 juli 2015 - Saint-Astier, Frankrijk

voor een avond kasteelheer. Je gelooft jezelf niet. We logeren in een kasteel! Zet overal het woord kasteel voor zoals kasteelkeuken, kasteelslaapkamer, kasteelbadkamer enzovoort. Bedenk dat je over een brede stenen trap naar je verblijf mag gaan en je waant je de koning te rijk! Echt ongelofelijk! Plots verandert je bestaan in iets als een sprookje. En natuurlijk zit mijn hoofd dan bij de vele mensen die nu de puntjes op de i zetten om het Kunstweekend in Rijckholt tot alweer een succes te maken. Duim voor jullie en onze Koninklijke Harmonie. Volgend jaar zal ik weer van de partij zijn!

Het is vreemd als we vanmorgen met tweeën verder trekken.mJan neemt de route via Bergerac. Flink doorstappen want het is maar twaalf graden. Snel het beton van Perigieux verlaten en de bossen van de Dordogne in. Het zou vlak worden, maar dat zal dan morgen moeten gebeuren. Vandaag veel pittige klimmetjes en rond de middag regen. Vlak voor Chateua de Puy Ferrat brak nog even de zon door en schoot de temperatuur omhoog. Mooie ontvangst en lekker bad en nu avondmaal bereiden en spijzen. Wordt wederom genieten!

1. Patricia:
    1 augustus 2015
    Ome Jan, geweldig, op de helft, en wat een helft heb je al mee gemaakt, zet hem op voor de resterende kilometers! succes
  2. Sjef en Anjes Caris:
    1 augustus 2015
    Jou Camino heeft zonder meer al een positieve ondersteuning gegeven aan ons kunstweekend. Het was prachtig weer en de organisatie was perfect, ook het aantal bezoekers was groot en dat voor de zaterdag. Zoals nu de vooruitzichten zijn moet het morgen ook weer prachtig weer zijn, dus Sint Jacob is dit weekend even te gast in het "Riekelse"'.
    Weet, dat je in onze gedachten bent.